Friday, June 12, 2009

Membesarlah sygku....




Fuhhhhh...dah berhabuk dah blog ni baru ja tinggai sat
xsempat nk update....dok asyik melayan karenah si manja ni
Ayah dia pulak xdak....huhu...4 ari kena tinggai..sedihnya
kalu xblik jer siaplah pipi balkis abis merah
disapu dek janggut ayhnye.....
ummi dia renyeh je tgk gelagat dua beranak ni
rasa bahagia........
ALHAMDULILLAH
Terasa hidup ini lengkap dgn kurniaan Allah ni

Hari ni genaplah 43 hari aku berpantang....
ada org berpantang 42,44,60,100 hari pun ada
semua tu untuk kebaikkan kitalah....wanita
tp aku ikut kebiasaan org wat jer 44 hari
itu pun menghitung hari jer
mana xnye,dah lama rasa xtgk dunia ni..hehe
klaux sblum ni kalu dlm sminggu tu msti kuar jgk
klau xtau sgt nk p mana,boring2 blik lubuk meriam
plan ngan kak2 masak pape,atau ada jer aktiviti aku wat ngan k.zah

Kekadang stress pun ada gak
tp Alahamdulillahla ada insan tercinta yg sgt memahami & bg smgat
SYUKRAN YA HABIBI
Bertuah sgt rasa ada DIA....
Rasa cam susah bila berjauh ngan dia...
Wlau apapun ku relakan juga demi tugasmu

Jutaan terima kasih juga wat keluarga mertuaku
yang sentiasa menjaga aku dgn baik
terutamanya mak mertuaku
yang sanggup bersusah payah menjaga aku di hospital
di rumah
memberi tunjuk ajar untuk aku yg msh mentah dlm ilmu rumahtangga ini
TERIMA KASIH MAK & AYAH
xlupa juga adik2 iparku
yang banyak membantu

Papepun pengalaman berpantang ini adalah yang amat berharga dlm hidup aku
terkdg wat aku insaf sendiri
betapa besarnyeee pngorbanan ibu
dari disahkan hamil hgalah anak membesar
byk sguh pengorbanan ibu.....xterbalas dgn isi dunia ini
mga ank yang ditimang2 akn menjadi ank yg soleh & solehah
yg akan mendoakan kita di akhirat kelak
Amiiin.

1 comments:

-anidaothman- said...

TAHNIAH.....dh bejaya abeskan tempOh berpantang....eheheheh..pasnie BALKIS leh laa mai jenJalan umah unti nida...ekekkekekek pastu kita g soPing untuk member balKis yg bakaL Pop-oUt Bulan 9 nie...dh lama tak kuaq ngan uMmi balkis nie......ehehehe

Post a Comment