Monday, May 18, 2009

Ringannya Kepalaku







      ALHAMDULILLAH.......hari ini kepalaku dah ringan ckt...hehe.sronok jga tgk penampilanku yg baru ala2 rambut mawi ni. Awal2 pg tadi,nenek dah sampai untuk mencukur rambutku ini. Kedatangan nenk ku sambut dgn senyuman mesra,ooooo inilah nenekku,cute jgak n ramah orgnyeee..lincin kepalaku dicukur,slepas mandi aku dihadiahkan gelang & talipinggang baru..semakin bergayalah aku..hehe.jgn jeles.sambil memakaikan aku talipinggang & gelang aku nampak nenek membacakan sesuatu,mgkn doa.Walauapapun yg didoakan aku hrp segalanya termakbul.Aminnnnn....Ummiku jga nampak exited je dok tgk rambutku dicukur.....mgkn xsbr tgk wajah baru aku....nenek ckp wajah aku mirip ayh bila dah cukur rambut....betulka??????

2 comments:

MIK'YAL said...

hi balqis...aunty tasha rasa muka balqis lebih kpd ummi :-) tak kesah lah ikut muka sapa pun..janji balqis jd anak solehah kpdummi&ayah,amin ..minum susu bnyk2 tau..nnt leh gusti dgn indah :p

ShidaNaiM said...

Tq aunty Tasya yg kiut miut...ri2 balqis dah jumpa aunty.Timakshlah ye sudi jenguk Balqis...Balqis skrg mmg dah kuat minum chuchu,nk jadi kuat n montel cam indah....xnk gustilah,nk men msk2..hehehe.xsbar nk membesar n lepas pantang...leh kuar jln2 ngan ayh&ummi...

Post a Comment