Thursday, May 7, 2009


                            
SITI BALQIS BT MOHD NAIM

Tanggal 2 mei 2009 merupakan hari bersejarah yg paling bahagia dlm hidup aku n suami, Alhamdulillah,,,, syukur yg tidak terhingga kepada Yg Maha Esa, Setelah sekian lama menanti tika n saat ini akhirnya muncullah insan yg di namakan Siti Balqis dalam hidup aku n suami....moga Allah mencurahkan segala rahmatnya di dalam hidup aku sekeluarga...begitu juga semoga Allah memberikan balasan kebaikan terhadap insan2 yg sering mendoakan kebahgian aku sekeluarga...... Ameeennnnn !!!!

5 comments:

- P o W e R oF L o V e - said...

alalalallaa...balqis makin comeL dia....cutenya..........geram nie.....tensen ja laaa tak punya masa lagik nak g ziarah BALQIS n ummi dia..........

asu, geram laa angah tgk dia.........
tak sabaq plak qasa nak besalin nak mcm asu jugak punya BABY yg cute.....ehehehheh

TAKE CARE asu...

ShidaNaiM said...

sbq2...xlama dah....jgn dok meneran lg tau.hahaha,just joking.

ni nk kna deemand, mai tgk lambt nih...ct xsbq jump maklong dia.hehe

MIK'YAL said...

at last,beranak jugak shidah :-) mesti rasa lega kan!!a big congrats to both of u & naim .whut a lovely siti balqis..cant wait to meet u ladies..insyaallah esok kot.Indah dpt kwn baru la ;-)

ShidaNaiM said...

Thanqiu...itulah rahmatnya dpt sentuh baby yg dah lama diimpikan...xsbq nk tgk balqis sebesar Indah...cute sgt INDAH, seindah namanya.mga bkl menjadi anak yg solehah kelak.amin.

AmieMunick said...

seronokkan..dapat menyentuh anak sendri..tahniah..jaga Balqis baik2..Selamat hari Ibu..

Post a Comment